חומצה בשפתיים מחיר

חומצה היאלורונית בשפתיים – מחירון

נשים רבות שואלות כמה עולה לעשות שפתיים? אין ספק שהמחיר הינו מרכיב חשוב ומשמעותי אולם יש לזכור כי הליך עיבוי שפתיים הינו הליך רפואי לכל דבר ועניין, ולכן יש לקחת עוד מספר גורמים נוספים בחשבון. כחלק מכלל הגורמים הללו, יש לחשוב על המקום בו מבצעים את ההליך, התוצאה אליה רוצים להגיע וסוג החומצה ההיאלרונית בה עושים שימוש.

את וודאי כבר מכירה את סוגי החומרים השונים של החומצות ההיאלורוניות, אולם ננסה לעשות קצת סדר בכך, על פי רמות המחיר המשתנות. כמו כן, יש לציין כי הטיפול בחומצה היאלורונית לעיבוי השפתיים תהיה יקרה יותר מחומרים אפשריים אחרים, אולם סביר להניח כי גם התוצאה שלה תהיה טובה יותר ותחזיק מעמד זמן רב יותר.

הערכת המחיר לפי סוג החומר ומטרת השימוש

החומצות ההיאלרוניות בהן נעשה שימוש לעיבוי שפתיים הינן בעלות דרגת נוקשות בינונית, כדי לספק לשפתיים מראה טבעי ונוח. החומר הספציפי לעיבוי השפתיים ייקבע על פי מטרותייך והתוצאה אליה תרצי להגיע, בין אם מדובר על שיפור צורת השפתיים, עיבוי שלהן, החלקת קמטי צד, תיקון שפה אחת, תיקון פרופורציה בשפתיים ועוד. לכן השאלה כמה עולה חומצה בשפתיים? הינה שאלה רחבה ולא ממש ניתנת לתשובה חד משמעית לפני פגישת הייעוץ. המחיר יישתנה על פי מספר ההזרקות הנדרש, סוג החומצה ועוד. כמובן לאור ניסיונו והתמחותו של המטפל והמרפאה בה נעשה ההליך. טווח המחירים הינו רחב, ובאופן כללי אפשר להגיד כי טיפול בשפתיים עשוי להעלות בין 1,000 ל- 2,500 ש"ח למזרק. טיפול זה אינו חד פעמי, אלא יש לחזור עליו כל מספר חודשים לשימור התוצאה.

חומצה בשפתיים מחיר2
כדאי לבצע בדיקה מקדימה על מנת להשיג את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך

אם נהייה ספציפיים יותר, נוכל להעריך עבורכם את עלות הטיפול על פי סוגי חומרי החומצה ההיאלרונית השונים. לעיבוי שפתיים, משתמשים בדרך כלל במספר סוגי חומרים, כאשר העיקריים ביניהם הינם רסטילן(Restylane) וג’ובידרם(Juvéderm). לכל אחד מהם קיימים תתי סוגים רבים, בעלי מאפיינים מיוחדים המתאימים למטרות השונות. שני החומרים הינם מאושרים על ידי ה FDA ולכן בטוחים לשימוש. חומרים נוספים בהם נעשה שימוש הם: טאוסיאל (Teosyal) ורוואנס (Revannese). חומרים אלה הינם הפופולריים יותר, אולם ישנם עוד מספר סוגי חומרים, כך שמרפאות שונות ישתמשו בחומרים שונים.

מחיר השימוש ברסטילן

רסטילן באופן כללי משמש לעיבוי השפתיים לתיקון קווי השפתיים אם נדרש ולמילוי קמטים באיזורים שקרובים לשפתיים על מנת להעניק להן מראה מלא ובריא. לרסטילן יש מספר סוגים של תתי חומרים, אשר מספקים תוצאה עדינה ויפה וביניהם רסטילן קיס(Kysse). זריקה אחת של רסטילן יכולה להעלות בין 1,400 ל- 1,800 ש”ח. אך כמובן יש לקחת בחשבון את כמות ההזרקות הנדרשות. התוצאה המתקבלת תיראה במיטבה רק לאחר מספר ימים מיום ההזרקה, ותוצאותיה יימשכו לכחצי שנה לערך עד עשרה חודשים.

מחיר השימוש בג’ובידרם

לג’ובידרם ישנם סוגי חומרים רבים, אשר חלקם מטפלים בעיבוי השפתיים וחלקם משמשים לתיקון הקווים האנכיים הנוצרים עם הזמן מעל השפה כמו ג'ובידרם וולבלה(Volbella). הזרקה אחת בודדת של ג’ובידרם, יכולה להעלות באופן כללי בין 1,200 ל-2,000 ש”ח. ג'ובידרם הינו אחד החומרים היותר פופולריים לשימוש. היתרון של חומר זה על פני מתחריו היא בתוצאה המיידית המתקבלת מייד לאחר ההזרקה ובטווח הזמן הארוך בו התוצאות יישמרו.

מחיר השימוש בטאוסיאל

טאוסיאל הינו סוג נוסף של חומצה היאלורונית, ובאמצעות טאוסיאל קיס אפשר לטפל בשפתיים במיוחד כאשר השימוש מיועד לעיצובן של השפתיים ולמילוי קמטים מעל השפה העליונה. עלות החומר יכולה לנוע בין 1,500 ל 1,800 ש”ח, והתוצאות יימשכו לכחצי שנה עד עשרה חודשים.

מחיר השימוש ברוואנס

רוואנס הינה סוג נוסף של חומצה היאלורונית אשר עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודיית (Thixofix), אשר מאפשרת את פירוקה בריקמה ללא ספיחת מים. למילוי ועיבוי השפתיים נעשה שימוש ברוואנס קיס למראה טבעי כאשר התוצאות נשארות לפרק זמן ארוך של עד שנה. החומר הינו בסמיכות בינונית ולכן מעניק לשפתיים תחושה נכונה, ומגיע כבר עם אילחוש לידוקאין להפחתת הכאב ואי הנוחות בעת ההזרקה עצמה. עלות מזרק יכולה לנוע בין 1,400 ל 2,000 ש”ח.

בכל מקרה כדאי לזכור שעד כמה שהשאלה כמה עולה הזרקה בשפתיים הינה חשובה, יש לבדוק עוד פרמטרים שונים אשר חשובים להצלחת התהליך ולשביעות רצונך הסופית. אם החלטת לבצע את עיבוי השפתיים עם חומר זה או אחר, עלייך לבדוק גם את יכולתו של המטפל להזריק את החומר המדובר.אנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ עם המטפל על מנת לדייק את החומר שנכון לך.

מומחיותו של המטפל ומידת ניסיונו עם החומר הם אלה שייקבעו, בין היתר, את הסיכון להופעת תופעות לוואי לאחר ההזרקה ובנוסף להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורך.

תוכן עניינים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית
בלוג
admin

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

הליך מילוי השפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אורך דקות ספורות והוא נחשב להליך זעיר פולשני. עם זאת, עלולות להופיע מספר תופעות לוואי מסוימות לאחר ההליך כמו נפיחות, רגישות בשפתיים וחבורות.

המשיכו לקרוא »
חומצה בשפתיים זמן
בלוג
admin

כמה זמן מחזיקה חומצה בשפתיים?

השפעותיה של החומצה ההיאלרונית על עיבוי השפתיים הינה זמנית, כך שסביר להניח כי תזדקקי לטיפולים חוזרים כל 6 עד 9 חודשים לערך, כדי לשמר את התוצאות באופן המיטבי. עם זאת,

המשיכו לקרוא »