חומצה בשפתיים זמן

כמה זמן מחזיקה חומצה בשפתיים?

השפעותיה של החומצה ההיאלרונית על עיבוי השפתיים הינה זמנית, כך שסביר להניח כי תזדקקי לטיפולים חוזרים כל 6 עד 9 חודשים לערך, כדי לשמר את התוצאות באופן המיטבי. עם זאת, הזמן המדויק בו החומצה תתמוסס עשוי להשתנות בין אישה אישה, ובין חומר לחומר על פי התוויות והגדרות היצרן. מנגד, תוצאות ההזרקה ייראו מיידית, כך שתוכלי להינות מכל הזמן הזה ממראה שפתיים עבות ובשרניות.  

הגורמים אשר ייקבעו כמה זמן מחזיקה חומצה בשפתיים

הגוף של כל אחד שונה, וכך גם חילוף החומרים המתבצע אצלו. לכן לפעמים קצת קשה לענות על השאלה באופן מדויק לגבי זמן התפוגה מכיוון שאי אפשר לדעת באיזו מהירות הגוף שלך יגיב לכך,  אלא אם כן עברת זריקות חומצה היאלרונית בעבר. חלק מהנשים מגלות שהשפתיים שלהן חזרו למצב שלפני ההזרקה כבר לאחר מספר חודשים בלבד, בעוד שאחרות לא יזדקקו לזריקה נוספת במשך יותר משנה שלמה. כמו כן, עשויים להיות מעורבים עוד גורמים כמו רמות ההידרציה של המטופלת, אורח החיים (הכולל למשל עישון), אזור הטיפול, וסוג החומר המוזרק. יש לקחת בחשבון כי החומרים המגוונים, שונים זה מזה גם במידת העובי ובמאפיינים נוספים אשר משפיעים על משך השפעתם על השפתיים.

חומצה בשפתיים זמן

עובי השפתיים

עובי השפתיים הטבעי לפני ההזרקה הינו אחד מהפרמטרים שיקבעו לאורך כמה זמן תחזיק ההזרקה. לשפתיים דקות נוכל להזריק פחות חומר בפעם הראשונה, אמנם התוצאה תורגש כבר לאחר ההחלמה מההזרקה. בטיפולים הבאים נוכל להזריק יותר חומר ולעבות את השפתיים בצורה משמעותית יותר. לשפתיים מלאות נוכל להזריק יותר חומר כך שההזרקה תמשך לאורך זמן רב יותר, עם זאת אין זה אומר שאם יש לך שפתיים עבות לא תצטרכי לעשות טיפולים נוספים, על מנת לשמר את עובי השפתיים מומלץ לבצע ביקורת אחת ל-6 עד 9 חודשים.

טיפוח השפתיים בחומרים טבעיים

ישנם חומרים טבעיים לטיפוח השפתיים המסייעים לשמירה על לחות העור, וגורמים לשפתיים להראות מלאות וזוהרות. על מנת לשמר את התוצאה בצורה המיטבית ניתן להשתמש בכמה חומרים, בינהם הדבש, דבש ידוע בתור מקור נהדר ללחות, מרחי דבש על השפתיים מספר פעמים ביום לכמה דקות. עוד חומר מעולה הוא שמן קוקוס, זהו שמן טבעי שמסייע בחיזוק המערכת החיסונית שלכן ושמירה על הלחות. מלפפון, 95% מהמלפפון הם בעצם נוזלים ! מה שיכול לתרום מאוד לשמירה על הלחות בשפתיים. חתכו פרוסה דקה של מלפפון והניחו על השפתיים למשך כ10-15 דקות, אפשר לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום. ג'ל אלוורה, לאלוורה ישנן תכונות מרפאות רבות, מריחה של הג'ל על השפתיים תעזור בהחלמה לאחר טיפול ההזרקה.

יתרונות זמניות התהליך

אפשר היה לחשוב שבתשובה לשאלה כמה זמן מחזיקה חומצה בשפתיים, אשר מפרטת את מוגבלות התהליך, יהיו רק אלמנטים שליליים. נכון, שתידרשי לחזור על התהליך כל מספר חודשים מחד, אולם מאידך, אם התוצאה לא תמצא חן בעינייך תוכלי להמתין עד להתמוססות החומר, או לפעול באופן מיידי להמסתו. חומרי המילוי בהם נעשה שימוש כמו רסטילן, בלוטרו, וולבלה, וולומה, ג'ובדרם הינם חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית, כך שכולם יכולים להתמוסס עם היאלורונידאז (אנזים שממיס חומצה היאלורונית במהירות ובבטחה). כך שתוכלי להיות בטוחה שאם התוצאה לא תמצא חן בעינייך או שהיא לא תהיה מוצלחת כפי שקיווית שתהיה, תוכלי לפעול באופן מהיר.

האם ניתן להאריך את זמן ההשפעה?

לצערנו לא קיימים שום טיפים או המלצות על איך ניתן להאריך את זמן ההשפעה של החומצה ההיאלרונית על השפתיים. סביר להניח כי אפקט העיבוי יילך וידהה עם חלוף הזמן. עם זאת, ככל שיעבור יותר זמן ותעברי טיפולים אחת ל6-9 חודשים, עובי השפתיים יישמר ואף משך הזמן בין הטיפולים יתארך. עם הזמן תוכלי לדעת באופן אישי יותר כל כמה זמן עושים חומצה בשפתיים. אין לך מה לדאוג שהשפתיים ייראו רפויות או מדוללות, לאחר גמר השפעת החומצה עליהן. עור השפתיים שלך יחזור למראה הרגיל ולמעשה השינוי יתרחש באופן איטי. זה לא שבוקר אחד תתעוררי ותגלי פתאום שהשפתיים כבר לא עבות ומנופחות כפי שהן היו לאחר ההזרקה. כאשר חומר המילוי דוהה או מתמוסס, השפתיים שלך עשויות להיראות עבות במקצת או רגילות למראה.

תוכן עניינים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית
בלוג
admin

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

הליך מילוי השפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אורך דקות ספורות והוא נחשב להליך זעיר פולשני. עם זאת, עלולות להופיע מספר תופעות לוואי מסוימות לאחר ההליך כמו נפיחות, רגישות בשפתיים וחבורות.

המשיכו לקרוא »
סוגי חומצה בשפתיים
בלוג
admin

סוגים של חומצה היאלרונית בשפתיים

חומצה היאלרונית בשפתיים (HA) הינה הדרך הפופולרית ביותר אשר נועדה לשפר את מראה השפתיים שלנו בימינו. חומצה היאלרונית היא חומר טבעי הקיים בגוף, ומאופיינת בכך שהיא יכולה לספוח ולמשוך מים

המשיכו לקרוא »